Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

lørdag den 2. maj 2015

Alle trives ....

Jeg har sovet SÅ godt i nat. Kun været vågen 2 gange og det var som det plejede at være, fordi jeg skulle op og gå lidt af hensyn til min nakke. Alt har været helt roligt i hvalpekassen og Ketchup er kanon fin til at passe hvalpene. Hun fik rent tæppe i bassinet igår formiddags da hun var færdig med at føde og det tæppe er stadig rent og pænt for alt bliver slikket rent og holdt rent - dyyyygtig hunde mor.

Hun har fået Profine hvalpefoder på dåse - 60 % kylling og 5% kyllingelever mums det ville hun rigtig gerne have så hun spiste et helt måltid her til morgen. Hun har været ude og trave en god tur ud over marken sammen med de øvrige tæver og hun nød at kunne spæne afsted i høj fart. Herligt at se hende suse rundt i det våde græs altid på jagt :-)

R-kuldet trives så fint. De er faste og aktive hvalpe alle 7 og de spiser med god appetit hvilket giver ro i kassen. De brokker sig noget når Ketchup vasker dem men det høre med.

I dag starter vi med håndteringen af hver enkelt hvalp og jeg glæder mig til at prøve konceptet fra Puppy Culture. Jeg har egentlig altid gjort det meste af det som er i videoen men nu vil jeg tage de sidste to ting med så der er lagt et par våde vaskeklude i fryseren :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar