Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

onsdag den 4. marts 2015

Et R-kuld.....

I dag er Ketchup og Navy igen blevet tilbudt at parre sig og hanner er jo bare hanner så Navy sagde ja tak det kan vi godt - men Ketchup sagde nixen bixen :-)

Så nu er det bare at vente og se om hun er blevet drægtig .... spændende og de næste 4 uger er så træls syntes jeg :-) tålmodighed har aldrig rigtig været en dyd for mig.

Jeg vakler lidt mellem hvilken af mine tæver jeg vil tage en hvalp fra efter, man er vel håbløs til at bestemme sig !

Kuldet bliver et R-kuld. Så de af jer der er skrevet op til hvalp kan gå i krig med at finde navne. Jeg har reserveret følgende navne Rumba og Ready.

Please lad være med at finde på noget alt for ordinært og kedeligt som Rico Rollo eller  Rex :-)

Find gerne på nogle sjove og anderledes bud så din hund ikke skal kaldes det samme som mange andre f.eks. Rolex, Rumle, Reebok, Red, Runner, Rally, Rush, eller måske du har et endnu bedre forslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar