Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

mandag den 2. marts 2015

2.parring i hus :-)

I dag lukkede jeg Ketchup og Navy i haven med en bøtte godbidder. Navy spæner rundt og letter ben op af alt og Ketchup går i krig med at søge guffer :-)

Efter lidt tid så søger Navy også på godbidderne og jeg vælger at gå indenfor og give dem lidt fred og ro. Efter kort tid fik jeg besøg af en reparatør til min vaskemaskine og glemte lidt de to i haven :-)

Da reparatøren kørte kiggede jeg ud i haven til de to og kunne ikke umiddelbart se dem så jeg valgte at gå ud til dem og der hang de så - op af muren ved lågen stod de to fast forankret og havde selv ordnet det der skulle ordnes :-)

Ja ja nogen gange skal vi bare blande os uden om. Jeg gik ind og hentede kameraet og gik ud og roste de to tosser og tog lidt billeder af dem :-)

Så nu kan vi forvente en fødsel i tiden omkring den 2. maj :-)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar