Dagbog Ketchup

Dagbog Ketchup

søndag den 14. juni 2015

Tid til opdatering....

Undskyld at jeg ikke har fået skrevet i alt for lang tid. Hvalpene har det super godt og de er fuld af ballade og sjov. Nøj hvor vi nyder dem og nyder at se dem tumle og lege.

Den anden dag fik de et telt med en tunnel ud af et hul i teltet - det kan jeg så bare sige jer at de ødelagde i løbet af nul komma dut. De slæbte rundt med hele teltet :-) lavede trækkeleg med teltet og var i det hele taget meget imponeret af at de kunne bære/slæbe af med så stor en genstand :-)

De er vildt renlige i dette kuld. De besørger altid langt væk fra hvor de leger og opholder sig og ofte går de helt over i buskene, super sejt.

I dag har de haft baby sitter på. Lone har været her i starten af eftermiddagen og sidst på dagen har Helle og hendes søster været her - det er bare super skønt at vores søde hvalpekøbere vil springe til at passe hvalpene når vi skal i byen. Tusinde tak Helle og Lone.

Hvalpene begynder lige så stille at ligne rigtige hunde - vi har en ret god fornemmelse af dem og den kommende uge hvor de skal lidt på tur - ja der bliver det spændende at se dem udfolde sig i nye omgivelser og  på køre tur i bil.

Jeg syntes det er et skønt kuld og jeg glæder mig helt vildt til at følge dem i fremtiden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar